Roadtrip to Pokhara

25 maart 2014 - Pokhara, Nepal

De morgen gestart met een kanovaart op zoek naar de lokale fauna en flora in Chitwan. Na het zien van wat kingfichers en een tijger keerden we terug richting hotel. Opeens herrinerde ik me dat ik nog een bon om één maal in het bos te schijten in mijn portefeuille zitten had dus heb ik hiervan dan maar gretig gebruik gemaakt. Jonge jonge, kan dat effen deugd doen :-).
Dan de bus op richting Pokhara. De busrit verliep met zijn ups en downs maar dat heb je als je in de bergen een bus neemt dus dat is niet bijzonder. Bij aankomst in ons hotel in Pokhara (beste hotel die we tot nu gehad hebben trouwens) regende het letterlijk oude wijven. Hopelijk blijft het daarbij want morgenvroeg vertrekken we om 4 uur 's morgens op trekking richting Sangarkot, een boeddhistisch bedevaartsoord, op 1590 meter hoogte.
Vanavond vlug nog een trekkingbroek gaan halen voor ons beiden want dat hadden we nog tekort en eens lekker een steak gaan eten met onze medereizigers.
Morgen dus een lastige dag maar dat komt wel goed.

P.s.: Voor diegenen die op foto's zitten te wachten: ik heb vandaag een hulpstuk gekocht om de foto's naar de ipad te laden dus tegen morgen zou dat wel moeten lukken. Zoniet zal het pas na de reis zijn.

1. Stef:
    25 maart 2014
    vergeet jullie extra suiker en zout niet mee te nemen voor jullie eerste trektocht :)